Adana’da kilolarca sakatat ve et imha edildi

Adana’da zabıta ekiplerince Ramazan öncesi kasaplar çarşısına yapılan denetimde hijyen kurallarına uymayan kilolarca et ve sakatat çöpe atıldı. Ruhsatı olmayan bazı iş yerleri ise mühürlendi.

GÜNDEM - 01-03-2024 21:17

Seyhan Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, Seyhan İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, Ramazan öncesi Adana Kasaplar Çarşısı’na denetim gerçekleştirdi. Yapılan denetimde çalışma ruhsatı olmayan iş yerleri zabıta tarafından mühürlendi.
Ayrıca denetimde halk sağlığını tehlikeye sokacak kilolarca et ve sakatatlar imha edildi.

Advert
Günün Diğer Haberleri