Başkan Sancak, Hakem Meler’e geçmiş olsun dedi

Adana Demirspor Kulüp Başkanı Murat Sancak, FIFA kokartlı hakem Halil Umut Meler'e yapılan saldırı sonrası açıklamasında “Yazık, çok yazık! Bu hale getirenler utansın” diyerek geçmiş olsun dileklerini iletti.

FUTBOL - 12-12-2023 08:22

 

Başkan Sancak, tüm spor camiasına ve hakem Halil Umut Meler'e geçmiş olsun dileklerini iletti. Aynı zamanda yaşanan olayı kınayarak, bu tür şiddet eylemlerini gerçekleştirenleri eleştirdi. Başkan Sancak, "Yazık, çok yazık! Bu hale getirenler utansın" ifadelerini kullanarak şiddeti ve sporun ruhuna aykırı davranışları sert bir şekilde eleştirdi.


 

Advert
Günün Diğer Haberleri