google-site-verification: google517657b2f8970707.html

Adana'da polis, vatandaşları uyuşturucunun zararları konusunda bilgilendirdi

GÜNDEM - 19-06-2025 09:55

Adana'da polis, vatandaşları uyuşturucunun zararları konusunda bilgilendirdi

ADANA (AA) - Adana'da narkotik ekipleri, vatandaşlara uyuşturucunun zararları konusunda bilgilendirmede bulundu.

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi Türkiye Uyuşturucu Bağımlılığı İzleme Merkezi (TUBİM) Büro Amirliği ekipleri, 1-15 Mayıs'ta üniversite öğrencileri, güvenlik görevlileri ile kamu kurum ve kuruluşlarında görevli personelle bir araya geldi.

Katılımcılara uyuşturucuyla mücadele konusundaki çalışmalarını anlatan ekipler, uyuşturucunun insan üzerindeki etkisi hakkında da bilgi verdi.

Ekipler, 22 etkinlikte 1113 kişiye ulaşarak uyuşturucu satıcılarını tek tuşla ihbar etme imkanı sağlayan Uyuşturucuyla Mücadele Aplikasyonu (UYUMA) ve Narkotik Vaka Analiz Sistemi (NARVAS) ile ilgili de bilgi paylaştı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kozan’da otomobil alev alev yandı, 13 yaşındaki Ömer’in duyarlılığı takdir topladı

Kozan’da otomobil alev alev yandı, 13 yaşındaki Ömer’in duyarlılığı takdir topladı

24-06-2026 - GÜNDEM

Adana’da 16 katlı Çukobirlik hizmet binası 2 bin 700 dinamitle yıkılacak

Adana’da 16 katlı Çukobirlik hizmet binası 2 bin 700 dinamitle yıkılacak

24-06-2026 - GÜNDEM