google-site-verification: google517657b2f8970707.html

Adana'da seyir halindeki otomobilde çıkan yangın söndürüldü

GÜNDEM - 29-11-2025 21:55

Adana'da seyir halindeki otomobilde çıkan yangın söndürüldü

ADANA (AA) - Adana'da seyir halindeyken alev alan ve sürücüsünün inmesinin ardından kontrolsüz şekilde ilerlediği bulvarda refüje çarparak duran otomobildeki yangın söndürüldü.

Alınan bilgiye göre, sürücüsünün ismi ve plakası öğrenilemeyen bir otomobil, merkez Sarıçam ilçesi Gültepe Mahallesi İlim Yolu Bulvarı'nda seyir halindeyken henüz belirlenemeyen nedenle alev aldı.

Sürücüsünün inmesinin ardından kontrolsüz şekilde bulvarda bir süre ilerleyen otomobil, daha sonra refüje çarparak durdu.

İhbar üzerine bölgeye sevk edilen itfaiye ekibi, yangını kısa sürede söndürdü.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kozan’da otomobil alev alev yandı, 13 yaşındaki Ömer’in duyarlılığı takdir topladı

Kozan’da otomobil alev alev yandı, 13 yaşındaki Ömer’in duyarlılığı takdir topladı

24-06-2026 - GÜNDEM

Adana’da 16 katlı Çukobirlik hizmet binası 2 bin 700 dinamitle yıkılacak

Adana’da 16 katlı Çukobirlik hizmet binası 2 bin 700 dinamitle yıkılacak

24-06-2026 - GÜNDEM