google-site-verification: google517657b2f8970707.html

Akseki'de otluk alanda yangın çıktı

GÜNDEM - 21-09-2025 13:40

Akseki'de otluk alanda yangın çıktı

ANTALYA (AA) - Antalya’nın Akseki ilçesi Dutluca Mahallesi’nde henüz belirlenemeyen bir nedenle otluk alanda çıkan yangın söndürüldü.

Yükselen dumanları fark edenler durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye Antalya Büyükşehir Belediyesine bağlı itfaiye ekipleri sevk edildi.

Ekiplerin müdahalesiyle yangın kısa sürede kontrol altına alındı.

Jandarma, yaklaşık 1500 metrekarelik otluk alanın yanı sıra bazı badem ve incir ağaçlarının da etkilendiği yangınla ilgili inceleme başlattı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı

Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı

23-06-2026 - GÜNDEM

Adana’nın kuzey ilçelerinde kuvvetli rüzgar etkili oldu

Adana’nın kuzey ilçelerinde kuvvetli rüzgar etkili oldu

23-06-2026 - GÜNDEM