google-site-verification: google517657b2f8970707.html

Antakya'da masa tenisi turnuvası düzenlendi

GÜNDEM - 10-08-2025 17:20

Antakya'da masa tenisi turnuvası düzenlendi

HATAY (AA) - Hatay Büyükşehir Belediyesince 2. Masa Tenisi Bireysel Performans Ligi Turnuvası gerçekleştirildi.

Belediyenin açıklamasına göre, Kültür ve Sosyal İşler Dairesince Antakya Merkez Spor Salonu'nda düzenlenen turnuvada 130 sporcu mücadele etti.

Sporcuların 7 kategoride yarıştığı turnuvada dereceye girenlere ödül verildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Adana’da cinsel istismar soruşturmasında şüpheli ve onu alıkoyan baba tutuklandı

Adana’da cinsel istismar soruşturmasında şüpheli ve onu alıkoyan baba tutuklandı

27-06-2026 - GÜNDEM

Engelli asansörünün amacı dışında kullanılmasına engellilerden tepki

Engelli asansörünün amacı dışında kullanılmasına engellilerden tepki

27-06-2026 - GÜNDEM