google-site-verification: google517657b2f8970707.html

Başkan Sancak, Hakem Meler’e geçmiş olsun dedi

Adana Demirspor Kulüp Başkanı Murat Sancak, FIFA kokartlı hakem Halil Umut Meler'e yapılan saldırı sonrası açıklamasında “Yazık, çok yazık! Bu hale getirenler utansın” diyerek geçmiş olsun dileklerini iletti.

FUTBOL - 12-12-2023 08:22

Başkan Sancak, Hakem Meler’e geçmiş olsun dedi

 

Başkan Sancak, tüm spor camiasına ve hakem Halil Umut Meler'e geçmiş olsun dileklerini iletti. Aynı zamanda yaşanan olayı kınayarak, bu tür şiddet eylemlerini gerçekleştirenleri eleştirdi. Başkan Sancak, "Yazık, çok yazık! Bu hale getirenler utansın" ifadelerini kullanarak şiddeti ve sporun ruhuna aykırı davranışları sert bir şekilde eleştirdi.


 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Adana Demirspor'un tesislerine icra geldi

Adana Demirspor'un tesislerine icra geldi

25-11-2025 - FUTBOL

Hatayspor'un yeni teknik direktörü Gökhan Alaş oldu

Hatayspor'un yeni teknik direktörü Gökhan Alaş oldu

04-11-2025 - FUTBOL