google-site-verification: google517657b2f8970707.html

Bodrum'da doğayı ve çevreyi kirleten kişilere 260 bin lira ceza kesildi

GÜNDEM - 13-05-2025 15:50

Bodrum'da doğayı ve çevreyi kirleten kişilere 260 bin lira ceza kesildi

MUĞLA (AA) - Muğla'nın Bodrum ilçesinde, doğayı ve çevreyi kirleten kişilere 260 bin lira ceza uygulandı.

Bodrum Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, zabıta ekipleri, denetimlerinde Gölköy Mahallesi'nde bir kişinin kamyonla ormanlık alana moloz boşalttığını tespit etti.

Ekipler, kamyonun sürücüsü ile yönlendirme yaptığı iddia edilen kişiye toplam 180 bin lira ceza kesti.

Dökülen molozun kaldırılması için de ilgililere süre verildi.

Öte yandan, Bitez Mahallesi'nde de çöp konteyneri yanına moloz döken kişiler tespit edilerek, 80 bin lira ceza uygulandı.

Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, çalışmaları kararlılıkla sürdüreceklerini ifade etti.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Adana’da cinsel istismar soruşturmasında şüpheli ve onu alıkoyan baba tutuklandı

Adana’da cinsel istismar soruşturmasında şüpheli ve onu alıkoyan baba tutuklandı

27-06-2026 - GÜNDEM

Engelli asansörünün amacı dışında kullanılmasına engellilerden tepki

Engelli asansörünün amacı dışında kullanılmasına engellilerden tepki

27-06-2026 - GÜNDEM