google-site-verification: google517657b2f8970707.html

Fahrettin Koca, Hastalarla yaşlılar Kurban Bayramı'nda nasıl beslenmeli?

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda " Kalp damar ve diyabet hastaları ve yaşlılar öğlen ve akşam öğünlerinde 90 gramdan fazla et tüketmemeli. "dedi.

SAĞLIK - 27-06-2023 11:02

Fahrettin Koca, Hastalarla yaşlılar Kurban Bayramı'nda nasıl beslenmeli?

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın Twitter hesabından yaptığı paylaşım şu şekilde: Kalp damar ve diyabet hastaları ve yaşlılar öğlen ve akşam öğünlerinde 90 gramdan fazla et tüketmemeli. Bu gruptakilerle sindirim problemi olanların yiyeceği et pişirilirken etin yağı sıyırılmalı, ilave yağ kullanılmamalı.


 

KURBAN ETİ HANGİ KOŞULLARDA SAKLANMALI?

“Kurban eti, buzdolabında eksi 18 derecede yani buzlukta, tek kullanımlık parçalara ayrılarak, buzdolabı poşetlerinde veya yağlı kâğıtlara sarılarak saklanmalı; sindirim problemine yol açmaması için 24 saat bekletilmeden tüketilmemelidir.”

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Balcalı Hastanesinde çalışan sağlık çalışanları 3 gün iş bıraktı

Balcalı Hastanesinde çalışan sağlık çalışanları 3 gün iş bıraktı

26-06-2026 - SAĞLIK

Uzmandan ailelere tatil uyarısı:

Uzmandan ailelere tatil uyarısı: "Yaz tatilinde dengeyi koruyun"

25-06-2026 - SAĞLIK