google-site-verification: google517657b2f8970707.html

İçişleri Bakanı Yerlikaya'dan Adana'daki depreme ilişkin açıklama

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Adana'da meydana gelen 4,5 büyüklüğündeki depreme ilişkin AFAD ve ilgili kurumlarca saha tarama çalışmalarının başladığını ve an itibarıyla herhangi bir olumsuz durumun olmadığını bildirdi.

GÜNDEM - 24-06-2025 11:09

İçişleri Bakanı Yerlikaya'dan Adana'daki depreme ilişkin açıklama

Bakan Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, şu ifadelere yer verdi:

"Adana Saimbeyli'de 4,5 büyüklüğünde bir deprem meydana gelmiştir. Çevre illerden de hissedilen depremle ilgili olarak, AFAD ve ilgili kurumlarımızın tüm ekipleri saha taramalarına başlamıştır. An itibarıyla herhangi olumsuz bir durum bulunmamaktadır. Depremden etkilenen vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum. Allah ülkemizi ve milletimizi afetlerden korusun." (AA)

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Adana’da cinsel istismar soruşturmasında şüpheli ve onu alıkoyan baba tutuklandı

Adana’da cinsel istismar soruşturmasında şüpheli ve onu alıkoyan baba tutuklandı

27-06-2026 - GÜNDEM

Engelli asansörünün amacı dışında kullanılmasına engellilerden tepki

Engelli asansörünün amacı dışında kullanılmasına engellilerden tepki

27-06-2026 - GÜNDEM