google-site-verification: google517657b2f8970707.html

Kadirli'de YKS ve LGS'de dereceye giren öğrenciler ödüllendirildi

GÜNDEM - 03-09-2025 16:10

Kadirli'de YKS ve LGS'de dereceye giren öğrenciler ödüllendirildi

OSMANİYE (AA) - Osmaniye'nin Kadirli ilçesinde Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) ve Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamındaki merkezi sınavda başarılı olan öğrencilere altın hediye edildi.

Kaymakam Erdinç Dolu, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde düzenlenen törende, sınavlarda dereceye giren öğrenciler ile aileleri ve öğretmenlerini kutladı.

İlçe Milli Eğitim Müdürü İlyas Tapsız da 32 öğrencinin çalışarak emeğinin karşılığını aldığını söyledi.

Kadirli Kalkınma ve Dayanışma Derneği Başkanı Soner Topalhan'ın konuşmasının ardından öğrencilere gram ve çeyrek altın hediye edildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kozan’da otomobil alev alev yandı, 13 yaşındaki Ömer’in duyarlılığı takdir topladı

Kozan’da otomobil alev alev yandı, 13 yaşındaki Ömer’in duyarlılığı takdir topladı

24-06-2026 - GÜNDEM

Adana’da 16 katlı Çukobirlik hizmet binası 2 bin 700 dinamitle yıkılacak

Adana’da 16 katlı Çukobirlik hizmet binası 2 bin 700 dinamitle yıkılacak

24-06-2026 - GÜNDEM