google-site-verification: google517657b2f8970707.html

Karaisalı'da ilçe protokolü futbol maçı yaptı

GÜNDEM - 16-05-2025 00:05

Karaisalı'da ilçe protokolü futbol maçı yaptı

ADANA (AA) - Adana'nın Karaisalı ilçesinde protokol üyeleri futbol maçı yaptı.

Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğünce, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri programları kapsamında protokol üyeleri Karaisalı İlçe Stadyumu'nda futbol oynadı.

Maçta Kaymakam Muhammed Ali Çelik ile Belediye Başkanı Bekir Şimşek de forma giydi.

Maç sonunda katılımcılara baklava ikram edildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Adana’da cinsel istismar soruşturmasında şüpheli ve onu alıkoyan baba tutuklandı

Adana’da cinsel istismar soruşturmasında şüpheli ve onu alıkoyan baba tutuklandı

27-06-2026 - GÜNDEM

Engelli asansörünün amacı dışında kullanılmasına engellilerden tepki

Engelli asansörünün amacı dışında kullanılmasına engellilerden tepki

27-06-2026 - GÜNDEM