google-site-verification: google517657b2f8970707.html

Karaisalı'da orman değerlendirme toplantısı yapıldı

Adana Orman Bölge Müdürlüğü'nün bölge ormanlarının çoğaltılması ve sürdürülebilirliğinin sağlanması için yürütmekte olduğu çalışmalar hakkında değerlendirme toplantısı yapıldı.

GÜNDEM - 06-10-2023 12:49

Karaisalı'da orman değerlendirme toplantısı yapıldı

Adana Orman Bölge Müdürü Mahmut Yılmaz başkanlığında, bölge müdür yardımcıları, şube müdürleri ve işletme müdürlerinin katılımlarıyla; bölge ormanlarının çoğaltılması ve sürdürülebilirliğinin sağlanması için yürütülmekte olan çalışmalar hakkında değerlendirme toplantısı yapıldı. Toplantıda Şube Müdürleri faaliyet konularına ilişkin, işletme müdürleri dokuz aylık program gerçekleşmeleri ile ilgili sunumlarını yaptı.
Şube müdürleri tarafından, birimleri ile alakalı konularda yapılan tespitler dile getirilerek uyarılarda bulunuldu. Ardından şube ve işletmelerin sorunları ve çözüm önerileri karşılıklı olarak görüşüldü.
Bölge Müdürü Mahmut Yılmaz'ın, 2023 yılı programlarının gerçekleşmelerinde hassasiyet gösterilmesi konusunda verdiği talimatla toplantı sona erdi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Adana’da cinsel istismar soruşturmasında şüpheli ve onu alıkoyan baba tutuklandı

Adana’da cinsel istismar soruşturmasında şüpheli ve onu alıkoyan baba tutuklandı

27-06-2026 - GÜNDEM

Engelli asansörünün amacı dışında kullanılmasına engellilerden tepki

Engelli asansörünün amacı dışında kullanılmasına engellilerden tepki

27-06-2026 - GÜNDEM