google-site-verification: google517657b2f8970707.html

Kubilayhan Yücel: "İleride daha iyi olacağız"

Adana Demirspor Teknik Direktörü Kubilayhan Yücel, Bandırmaspor maçının ardından, "Biz sadece şu an gelecek yılın takımını ayakta tutmaya ve onları organize etmeye çalışıyoruz" dedi.

SPOR - 23-01-2026 22:30

Kubilayhan Yücel:
Adana Demirspor Teknik Direktörü Kubilayhan Yücel, Bandırmaspor maçının ardından, "Biz sadece şu an gelecek yılın takımını ayakta tutmaya ve onları organize etmeye çalışıyoruz" dedi.
Trendyol 1. Lig’in 22. haftasında Adana Demirspor, sahasında Bandırmaspor’a 3-0 mağlup oldu. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Adana Demirspor Teknik Direktörü Kubilayhan Yücel, "Bugün futbolcularımız gerçekten iyi bir mücadele ortaya koydular. Çok koştular, mücadele ettiler gayet iyiydi. Hepsini tebrik ediyorum. Maçın skoru bu olmamalıydı bana göre. İleride daha iyi olacağız. Biz sadece şu an gelecek yılın takımını ayakta tutmaya ve onları organize etmeye çalışıyoruz. Bandırmaspor’u da kutluyorum" diye konuştu.
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Pozantı’da ilk kez düzenlenen ayak tenisi turnuvası yoğun ilgi gördü

Pozantı’da ilk kez düzenlenen ayak tenisi turnuvası yoğun ilgi gördü

28-06-2026 - SPOR

Mete Gazoz’dan ilham aldı, dünya ikincisi oldu

Mete Gazoz’dan ilham aldı, dünya ikincisi oldu

25-06-2026 - SPOR