google-site-verification: google517657b2f8970707.html

Osmaniye’de seyir halindeki tanker alevlere teslim oldu

Osmaniye’de TAG Otoyolu üzerinde seyir halindeki tanker çıkan yangında alevlere teslim oldu. İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürülen yangında araçta büyük çapta maddi hasar oluştu.

BÖLGESEL - 08-05-2026 23:29

Osmaniye’de seyir halindeki tanker alevlere teslim oldu

Osmaniye’de TAG Otoyolu üzerinde seyir halindeki tanker çıkan yangında alevlere teslim oldu. İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürülen yangında araçta büyük çapta maddi hasar oluştu.
Yangın, Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu Mamure İstasyonu mevkisinde meydana geldi. Düziçi istikametine seyir halindeki tankerden yükselen alevleri fark eden sürücüler durumu ekiplere bildirdi. İhbar üzerine bölgeye polis, sağlık ve Düziçi Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri sevk edildi.
İtfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle kontrol altına alınan yangın sonrası tanker kullanılamaz hale geldi. Yangın nedeniyle otoyolda trafik bir süre kontrollü sağlanırken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Osmaniye’de tankerin lastiklerinden çıkan yangın zeytin bahçesine sıçradı

Osmaniye’de tankerin lastiklerinden çıkan yangın zeytin bahçesine sıçradı

21-06-2026 - BÖLGESEL

Osmaniye’de 50 milyonluk dolandırıcılık operasyonunda 4 tutuklama

Osmaniye’de 50 milyonluk dolandırıcılık operasyonunda 4 tutuklama

21-06-2026 - BÖLGESEL