google-site-verification: google517657b2f8970707.html

Sağlık sorunları nedeniyle mahkemeye gidemeyen müştekinin ifadesi evinde alındı

GÜNDEM - 20-07-2025 15:50

Sağlık sorunları nedeniyle mahkemeye gidemeyen müştekinin ifadesi evinde alındı

ANKARA (AA) - Sağlık sorunları nedeniyle duruşmaya katılamayan müştekinin ifadesi, Adalet Bakanlığınca hayata geçirilen "evde adalet hizmeti" uygulaması kapsamında evinde alındı.

Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, sağlık sorunları veya yaşlılık nedeniyle mahkemeye gelemeyenlerin ifadelerinin evlerinde alınması sağlanarak yargılamalarda gecikmelerin önüne geçiliyor.

Adalet hizmetlerinden memnuniyetin artırılmasına da katkı sağlayan "evde adalet hizmeti" uygulaması bu kez Osmaniye'de gerçekleştirildi.

Osmaniye 5. Asliye Ceza Mahkemesi'nde "tehdit", "basit yaralama" ve "hakaret" suçlarından açılan davada müşteki olan S.A, ifadeye çağrıldı.

Sağlık sorunları nedeniyle adliyeye gidemeyen müşteki, dilekçeyle mahkemeye mazeret bildirdi. Bunun üzerine hakim, müştekinin ifadesinin "evde adalet hizmeti" kapsamında alınmasına karar verdi.

Osmaniye 5. Asliye Ceza Mahkemesi Hakimi Ebubekir Rözgar, adliyeye 5 kilometre uzaklıkta ikamet eden müşteki S.A. ve onun bakımını üstlenen tanık A.A'nın beyanını evde aldı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Adana’da cinsel istismar soruşturmasında şüpheli ve onu alıkoyan baba tutuklandı

Adana’da cinsel istismar soruşturmasında şüpheli ve onu alıkoyan baba tutuklandı

27-06-2026 - GÜNDEM

Engelli asansörünün amacı dışında kullanılmasına engellilerden tepki

Engelli asansörünün amacı dışında kullanılmasına engellilerden tepki

27-06-2026 - GÜNDEM