google-site-verification: google517657b2f8970707.html
Başkan Görgel: "20 Milyar TL’nin üzerinde bir kaynakla şehrimizin altyapısını yeniden inşa ediyoruz"
Başkan Görgel; "2026 şehrimizin her alanda daha da güçlendiği daha da güzelleştiği bir yıl olacak"